gauti informaciją apie įstaigoje teikiamas paslaugas;
gauti kvalifikuotą medicininę pagalbą, pasinaudojant ligoninės teikiamomis paslaugomis;
gauti informaciją apie paslaugą teikiantį sveikatos priežiūros specialistą, jo profesinę kvalifikaciją;
gauti informaciją apie savo sveikatos būklę, ligos diagnozę, prognozes, gydymą;
savo lėšomis gauti patvirtintas medicininių dokumentų kopijas;
nurodyti asmenis, kuriems konfidenciali informacija gali būti teikiama;
kreiptis į įstaigos administraciją visais iškilusiais ginčytinais klausimais;
atsisakyti siuntimo į kitas sveikatos priežiūros įstaigas;
Pareigos:
privalo rūpintis savo sveikata, sąžiningai naudotis savo teisėmis, jomis nepiktnaudžiauti;
pateikti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus(išskyrus būtinosios pagalbos atvejus);
pasirašytinai susipažinti su įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais įstaigos nustatytais dokumentais bei vykdyti juose nurodytas pareigas;
suteikti kuo daugiau informacijos apie sveikatą, persirgtas ligas, alergines reakcijas ir kt.;
vykdyti sveikatos priežiūros specialistų paskyrimus ir rekomendacijas;
pagarbiai ir deramai elgtis su darbuotojais ir kitais pacientais; savo veiksmais nežeminti įstaigos darbuotojų, kitų pacientų, lankytojų garbės ir orumo, gerbti jų teises;
netrukdyti personalui dirbti, laikytis personalo nurodymų ir paskirto režimo;
negadinti ligoninės inventoriaus ir kitų materialinių vertybių;